Sista föreläsningen.

Sista föreläsningen idag. Dock kunde jag inte närvara då livet har gett mig en fantastisk huvudvärk.
Gick upp vid fem imorse och tryckte i mig piller för att minska huvudvärken.
Nu är huvudvärken lite lugnare men den sitter i och stör mitt vardagsliv.
Hmm irriterande men så är de ibland och de har ju vart en tuff period så de är väl inte konstigt att min kropp börjar säga ifrån.
Hmm blir väl lugna gatan idag med känns som jag vill klättra lite halvt på väggarna inte van att behöva ta de lugnt.
Imorn blir de iaf en kombo av skola/jobb och träning.

Nu blir de vila tills huvudvärken släppt och kanske en långpromenad om värken ger upp.

/fixarsorken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0