Städdag.

Så var de återigen Söndag. Idag ska jag försöka städa bort julen och kanske träna.
Mitt knä har ju blivit mycket bättre så jag kanske till och med kan ta ett pass på gymmet.
Förstår inte hur de kan bli så dammigt hemma hos mig är ju aldrig hemma så de är rätt obegripligt.
Dock har jag lite halvt lovat mig själv att nu när skolan är klar så ska jag trivas i min lägenhet och ha den på topp mesta delen av tiden iaf.

Veckan som kommer är den sista veckan i skolan. Relativt tröttsamt att återfinna sig i den byggnaden men det är även skönt att de är de absolut sista!.
NU vill jag bara bli klar och gå vidare mitt liv har ju vart på pausläge i 3 år så nu ska de bli skönt att kickstarta sitt liv igen..

/fixarsorken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0