Lyckliga lördagsmorgon

Så vakna man till att solen lyser in :D
Mina knoppar brister på riktigt mitt lilla odlingsprojekt har börjat ploppa upp i köksfönstret och ingen blir lyckligare än ja.
Snart ska jag klä på mig och ge mig ut i världen. Livet känns som 30kg lättare när våren startar och ikväll blir de middag hos fina Tess.
Vi skulle försöka oss på Tapas och Enchilladas får se hur de går...
Har fortfarande inte hört något ifrån skolan men hoppas hoppas att jag slipper göra om mina sista projekt som jag lämna in i Januari så ja kan söka min examen.!

//Fixarsorken

Kommentarer
Postat av: Em

Vi håller tummar & tår här hemma och examen är fixa :)

2012-03-03 @ 11:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0