Som singel.

Som singel så stöter du på många hinder och ofta iaf för min egen del känner jag mig ibland mer granskad och utsatt än andra. Säkert är de mina hjärnspöken som fixar till detta. Men om man inte erkänner att de är jobbigt ibland så kommer man aldrig över det heller.

När man singlar runt i världen och letar efter han som ska vilja bli ett med en så infinner sig rätt många tankar faktiskt.
Den första som jag delar med antagligen rätt många är vart finns han?? Och hur ska jag bära mig åt för att träffa honom?
Den andra tanken är när man väl träffar någon är de han han han? Eller?? OCh ibland så står man ut med förfärligt mycket med en annan person för att hålla fast vid karln bara för att man tror att de är han.

Det ska ju erkännas att de inte är första gången jag är singel och de som känns roligare, lättare att ta tag i allt. Kanske för att jag denna gång har varit öppnare och under dessa två år har jag även fått möta härliga människor. De som jag insett med dessa härliga människor att de letar och söker efter precis samma sak som mig och när jag själv blivit öppnare emot detta letande har jag kunnat möta människorna på deras nivå. Detta har faktiskt i sin tur lett till att jag har fått höra andras önskningar och misslyckanden i livet.
Det är ju bra i den bemärkelsen att jag inte känner mig ensam längre för jag tror de finns fler med mig som känts sig otroligt ensamma som singlar.
Mitt tips till er är att öppna upp er och prata om önskningarna som man vill ska slå in för även om de inte slår in så träffar du härliga människor i din väg som ger dig andra synvinklar ifrån livet.

Så nu står jag jordad och lycklig mest för att jag öppnat mig men också för de där fina vännerna som står vid ens sida....

Nu blir de piffa till sig och ge sig ut i världen..

//Fixarsorken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0